Simon Carlstedt ♥

Du är sjukt bäst.
Finns inga ord för hur mycket du betyder för mig.
Du är allt jag någonsinn kunnat önska mig och mer ändå.
Jag har aldrig mått så bra som jag mår när jag är med dig.
I alla andra förhållanden jag har haft, började tro att äkta kärlek inte fanns.
Har aldrig trott att det fanns någon person som var så perfekt som du är.
Men med dig är allting bra, även om vi bråkar ofta.
Utan dig är jag ingenting.
Jag skiter i vad alla säger, för det är dig jag vill ha.
Det är du som gör mig lycklig, det är du som betyder allt för mig, det är DIG jag verkligen älskar.
Jag kan prata om allt med dig, du är både min bästavän och min älskade kille.
Du kom till mig som en ängel från ovan.
Jag blir varm i hela kroppen varje gång jag ser dig.
Jag känner mig stolt när du o ja går hand i hand mitt på stan, när du håller om mig framför dina kompisar.
Vi är som gjorda för varandra.
Baby, jag vill aldrig förlora dig.
Jag kommer aldrig lämna dig.
Min kärlek till dig kommer nog aldrig ta slut.
Varje gång jag är utan dig känns det tomt.
Det kommer alltid att vara du i mina ögon, ditt namn kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Jag finns alltid för dig, oavsett vad det gäller.
Utan dig skulle mitt liv aldrig funka.
Jag vet att det funka innan jag kände dig, men skulle aldrig klara av att förlora en som underbar person som dig.
Jag kan gråta i din famn, jag kan skratta sönder med dig, jag kan vara den jag är utan att skämmas.
Jag vill aldrig svika dig, även om jag vet att jag har gjort det.
Jag ångrar allt dumt jag har gjort dig.
Jag älskar dig nu och föralltid.
Du är allt, så menar jag allt.
Du är sjukt snäll, omtänksam, bäst, snäll, söt.
Du är allt bra som finns!
Jag skulle ge dig allt du pekar på.
Du är värld alla hjärtan i världen.
Du ger mig hopp, du får mig att tro att kärlek verkligen finns.
Vad som än händer kommer du alltid vara den enda.
Att bråka med dig är det värsta som finns.
Jag är din och det kan ingen ändra på.
När jag är med dig känner jag mig trygg.


Simons Carlstedt, det finns ingen bättre än dig!
Du är det bästa som har hänt mig, allt jag säger till dig är sant.
Förutom när jag är sur och säger dumma saker.
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0