Lite om allt

Hellu, skrev jag igår?
tror inte det. Var iallafall med min älskling, anton och Martin tror jag. Haha.
Oså drog jag och Simon hem till mig, jag duschade. Sen kollade vi på dh, oså drog han hem lite efter att det hade börjat.

Idag har jag varit i skolan, sen åkte jag, simon och Johan till v-by och träffade Anton. Oså drog vi till konstgräset, där jag låg och sola och dom spelade fotboll. Sen drog Simon till CA, vi var kvar en stund sen drog jag hem t mig, johan hem till sig och Anton hem till sig. Jag gick ut och gick med mamma och Linda.
Oså när vi kom in satte jag mig vid datorn, sen kom Anton och Martin hit oså drog vi ut.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Det får vi se.
Skriver nog mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0