Kulkul

förlåt för dålig upppdate igår, men som sagt jag sov ju hos Emma.
Sen gick jag upp tidigt och hjälpte henne på jobbet.
Kulkul,
sen kom erik och hämtade mig.
Gick med Liam och frågade Jasmine och hon ville komma hit och leka med Liam.
Sen STORSTÄDADE jag mitt rum.
Jag damsög hela rummet, hänge ut mattan och mina sängkläder, fixade mina kläder, la in tvätt i tvättkorgen i garderoben, fixade ordning på prynadsaker och sånt där.
Och ikväll efter allt mådde jag inte alls bra.
Har oxå en massa nya bilder i min digetal och systemkamera som jag ska lägga in på datorn sen.
Måste rensa lite innan bara.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Underbart att höra Madde :)

2010-05-20 @ 12:00:11
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0