hatar't

hemsk natt, igår kväll började jag få ont i huvdet på ena sidan, och såg en vit prick vart jag än kollade.
Jag och Erika gick och la oss, jag lyckades somna, vaknade vid 1. måtte jätte ille och hadde JÄTTE ont i huvudet, skade och kunde knappt stå. satte mig på golvet i köket, var på väg och spy typ två ggr, började gå mot toan, satte mig ner i hallen. Lyckades ta mig till toan, spydde nästan där med. men det kom inget.
Rog en tablett, gick och la mig igen. Vaknade efter typ 10 minuter var ännu mer skakis och mådde jätte illa. Tog med mig täcket och gick in på toan, var på väg och spy massa gånger, gick och la mig i soffan och somnade.
Vaknade vid 8 och då var det lite bättre.
Gick in på mitt rum och la mig, somnade.
Under dagen har jag haft ont i huvudet och mått illa. Det är till och från.
Inget kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0