Gamal bild

Helgen har varit bäst!
sovit hos simon hela helgen, hans syster har ju fyllt 20 så hon hade en liten fest/kalas på deras tomt i ett sånt där vitt stort tält, där satt vi till sent på kvällen, jag och simon gick in och la oss vid 1-2 trorjag.
Dom grillade, och åt kött. Jag åt kokade makaroner, haaha.
Vi satt därute och åt godis, med massa filtar och ljuslycktor. Mys!
I Fredags var jag ute med Gini och Simon till halv 10. Sen åkte jag och Simon hem till mig.
Vi kollade på tv och sånt, sen vid 12 hämtade hans mamma oss.
vi kollade på en film hemma hos han sen somnade vi :P
Riktigt bra helg, glömde dock bada i går *snyft*
Imorgon är det skola, efter skolan återläsning. Har fått mindre minuter nu.
Sen blir det väl hem och sen ut och göra något.
får se hur vädret är oxå.
Men vi hörs mer imorgon, nu ska jag lägga mig i sängen.

Puss och godnatt (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0