Dagen = bäst

hejsan, dagen har varit bäst. Sjukt varmt har det varit idag oxå.
Orkar typ inte skriva, kollar på tv just nu.
Har iaf varit i skola, oså efter skolan var jag med Simon, Martin, Oskar osen kom Anton.
På kvällen åkte jag och Marie hem till Simon hon skulle kolla på deras kattungar.
Kollar på Norska hollywoodfruar nu, och omg. Det ska vara Svenska! Norge är bara wannabes.
och vem fan har kalas för sin hund? shiite eller.
På Torsdag ska jag åka med pappa, kristoffer och Alexander och äta pizza.
På Fredag ska jag åka till Örbero, stannar hela helgen. Ska nog sova hos Carro någon natt.
Öme, ska värma lite kladdkaka nu, kolla lite mer på tv sen blir det sängen.
Ha det bra, sitter inte vid min dator så kan inte lägga in bilder heller.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0