Helgen osv...

Nu ska jag berätta lite om i helgen när jag var hos pappa.
Först när jag kom dit på fredag hände inte så mycket. Vi åt lite och sånt där.
På lördag gick jag upptidigt, oså åt lite. Sen fixade jag mig snabbt, efter det åkte vi till Lyrestad.
Där åt vi Pizza och sånt där. Sen åkte vi hem och malin åkte på 30-års kalas/fest.
Så jag och pappa kollade på tv med Alexander och Kristoffer, sen åt vi varmamackor.
sen somnade alexander och kristoffer, då spelade jag och pappa wii och kollade på tv med godis och cola.
Sen gick vi och la oss.
Igår hände det inte så mycket, dom körde hem mig osv.
Hemma hände typ heller inget.

Och nu sitter jag här, ska snart börja fixa mig lite. Vet inte vad som händer idag.
Jag hade planer för att åka till Lidköping, får se hur det går med det. heehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0