Inget och allt?

hejsan bloggen, nu sitter jag här hos mormor.
Dagen har varit bra, vi gick upp jätte tidigt.
dagen;
vakna,
fixx,
åt,
cykla t loppisen,
stog där i flera timmar,
åkte hem t mormor,
åt,
spelade kubb,
satt och pratade,
sen har jag suttit här.
ska snart gå ut lite igen, härligt väder ute!
Imorgon ska jag och mormor till Marieberg tror jag.
Oså på eftermiddagen ska jag sätta mig på bussen och åka hem till Götene.

Någon som vill träffas i veckan? Trorre blir sommarland, och vara med folk. Det gillar vi!
Nu ska jag ut och sätta mig med ett glas cola, godis och bra sälskap.
Ha det bra, skriver mer imorgon.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad roligt, jag tycker att du ska lägga in mer bilder!

2010-06-07 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0