helgen

Jag har inte haft tillgång till internet, men helgen har varit riktigt bra!

Fredag; Först skolavslutingen, sen åkte jag hem med Simon oså hämtade mormor oss då åkte vi till Skara på studenten. Sen hem igen, oså åkte vi hem till Isabella hon som tog studenten, var där ett tag.
Sen åkte jag och simon in till Götene, jag packade och sånt där oså kom Simons mamma då åkte vi till Ica och handlade, hämtade upp gini.
Sen åkte jag, simon, martin, anton och Gini hem till Simon och tältade, fett roligt. Kan inte skriva riktigt allt här, haha.

Lördag; Vaknade jätte tidigt och kunde inte sova, oså var vi hemma hos Simon ett tag sen åkte vi till Skara, jag, Gini och Simon, träffade Jonte och hans kompis.
Sen hem och typ gjorde inget.

Söndag; har typ inget gjort något än, ska börja fixa mig sen blir det sommarland tror jag :D

Skriver mer snart, puss!



Bild från Egypten, saknar min bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0