Förkyld? Pollen? Ngt annat?

för någon dag sen blev jag jätte förkyld. Bara så där, det var liksom inte och att det blev mer och mer, utan det jag blev jätte dålig med en gång.
Funderar på om det är pollen (stavning?) eller något.
Tror att jag börjar få bihålsinflamation (stavning?).
Det gör jätte ont typ under och över ögonen när jag böjer mig ner. Och eftersom att jag aldrig snyter mig, blåser jag bara in mer och mer snor.
Det rinner massa, äckligt.
Oså nyser jag, det rinner tårar och skit.
Jobbigt
Idag har jag varit med kompisar och varit i skolan.
Vi hade vattenkrig på v-by. Jag blev nog blötast första gången, men andra gången blev nog Gini blötast? HAHA
Ska fortsätta kolla på tv nu, sen blir det sängen.
Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Gini ;p

och de är ditt fel ! :O<3

haha, lr ja.

simon å johans md 8-)

puuuuss ;*

2010-06-10 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0