Suger på rubriker

Tvättade nyss av mig sminket, ska chekka lite till på datorn sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.
Har börjat få jätte ont i huvudet nu oxå. Tror det är något på gång, förkyldning? Nej jag vet inte riktigt vad det kan vara. Jobbigt är det iaf. Ska ta två alvedon innan jag lägger mig oxå, så att jag lyckas sova inatt.
Skriver väll mer imorgon antar jag, ska kanske åkte med simon till hans pappa och sova där. 
Nu ska jag ta alvedon o lägga mig i sängen, skriver mer sen om jag inte kan sova. 
Här får ni en bild, pusss

 

Kommentarer
Postat av: malin

du är grymt fin :D

2010-04-22 @ 21:53:18
Postat av: becca

Vem har tagit bilden?

Och flickan på bilden är lätt finast på hela jorden.

2010-04-22 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0