Ont ont ont

i hela kroppen, det blir bara värre och värre sen det att jag trilla. Min rygg är svullen, såret på benet gör ont, jag har ont typ på något konstigt ställe vid armen, och ja.
Förut så sa simon att vi skulle byta plåster, så som vi gjorde idag på morgonen, (vårat hemma gjorda plåster tog vi bort lätt) men sen i skolan fick jag ett riktigt plåster, o det gör JÄTTE ont att ta bort, plåstret har klibbat fast sig i såret. Bara för att det är massa vätska o shite. ÄCKLIGT!
Så jag har stått i duschen för att försöka få bort det och sätta på ett nytt hemmagjort plåster, men det gör så jävla ont.
Jaja, ska sitta är och ta det lungt. Funderar på om jag verkligen ska gå till skolan imorgon, för det gör så sjukt ont när jag går, och ahh. Vi kanske hörs mer sen.

Kommentarer
Postat av: becca

hoppas att du blir bättre (L)

2010-04-22 @ 20:54:29
Postat av: manda

Aj aj aj, hoppas att det blir bättre sötnos <3

2010-04-22 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0