Ingen skola

Jag åkte inte till skolan idag, både simon o mamma tyckte det var bäst att jag var hemma och vilade. Vi har även pratat med läkaren och hon sa att jag skulle ta alvedon och ipren mot ryggen, och vila benet så mycket som det går, tvätta det osv.
Idag har jag sovit jätte mke, vaknade vid 10 av att pappa ringe, då vaknade jag och var vaken i några timmar. Sen la jag  mig i sängen och kollade på tv, råkade somna och sov i några timmar. då ringe k och väckte mig, så nu ska jag inte sova mer.
Det blir att ta det lungt idag, ska försöka ta mig till skolan imorgon om det nu inte blir jätte mycket värre.
Skriver kanske mer sen, harre!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag hoppas att du blir bättre snart.

Puss <3

2010-04-22 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0