Tisdag

En lite kvällsblogg kanske?
Sitter här helt själv nu. Men älskling åkte hem nyss.
Vi har vart uta, men det blåser ju så in i helvetes mycket så vi cykla till ica, köpte finger/kakor och åkte hem och tittade på film. Mys!

Annars idag har jag bara vart i skolan. Och vart på fiket med Maria och Simon då.
Men¨gud så trött jag avr i skolan idag. Hoppas att det blir bättre. Känner mig väldigt trött nu med, så kanske går och lägger mig snart.
Sveriges sommar är väl över, och har övergått till Sveriges tråkiga och kalla höst. Usch säger jag bara, hellre en småvarm sommardag utan sol än en kall höst dag. Fy för detta värdret.
Och att det blåser så jävla mycker oxå. Shite!

Har nog inget mer och skriva, och förlåt för att jag inte la in videobloggen igår. Men varken han eller orkade. Men nu ska jag kila.

Ni får ha det så bra.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du underbara! Hoppas du blir piggare snart. Kramar i massor från mormor

2009-09-23 @ 19:47:18
Postat av: Amanda

mina ögon är nt stora !!xD

dom ä la änna samma storlek som alla andras ;P

2009-09-24 @ 19:12:17
Postat av: Amanda

mina ögon är nt stora !!xD

dom ä la änna samma storlek som alla andras ;P

2009-09-24 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0