shue

Får väl bli ett litet kort kvälls-inlägg oxå. Hoppas att ni inte har något emot det.
Dagen fortsatte med att jag satt vid datorn och kollade på tv.
Åt mat för ganska länge sen och åt lite kvällsmat nyss.
Vil ni veta en intressant sak? Jag äter gurka :O Iaf på hönekaka med ost och smör. haaha.

Ibland blir det långa inlägg och ibland korta. Själv tycker jag att det är tråkigt med långa inlägg. Fast det är okej att läsa om det är några rader emellan. Vad tycker ni är bäst? Långa eller korta inlägg?

Sen så har det även gått en lång tid utan bilder, så det kanske det kommer nån eller några sanrt. För övrigt så har typ min wab-cam slutat funka så kan itne göra några videobloggar. Men ändå funkar den på msn. Helt sjukt.
Jag vet inte riktigt när jag ska komma igång med min andra blogg. Kommer nog skriva mest i den här, än så länge iaf.
Ne nu ska jag kila. Nu får ha det så bra. Pusspuss


/ Eran madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0