Hej sveys

Shue :D
fan, glömde ju skriva här igår (Söndag)

Söndagen: vaknade av att marie, jonas och barnen höll på o gick omkring. Sen åkte dom iväg och då somna jag igen. jag tror att simon gick upp strax efter det. För rätt som det var vakna jag av att han körde radiostyrdbil :O haaha sjukt. kanske inte kan stava till det, men aja.
sen iaf gick vi upp, spela wii åt lite sen spela vi änu mer wii och spelade samtidigt. Sen sminka jag mig, sen cykla vi hem.  Sen hemma käka jag och pssa, sen drog jag och Simon till bussstationen och tog bussen till Källby. Där var vi med K. Sen kom simons mamma och hämta oss, då körde dom hem mig sen satt jag vid datan och kollade på tv.

Måndag: en ny skolvecka ): usch vad jobbigt.
Jaaja, sov till halv 8 när Simon kom hit, skulle gått upp kvart i 7 men så blev det inte :S:O. Sen iaf när han kom tog jag på mig och sminkade mig. Sen åt jag och borsta tänderna och sånt. Sen cykla vi iväg till skolan.
hade masa lektioner. Sluta 20 i 2. Och drog med K, Yasir, Totte, Simon kanske nån mer till ica. Sen till västerby och träffa Thom, Lillen, Danne, Danne och Daaaaam o typ nåra mer kanske?
Var där en stund. Sen drog jag, Simon och K hem till mig. var barnvkat.

aja, sen på kvällen blev det gårn och sånt. Hinner inte mer nu. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0