:@

Ursäkta det här inlägget asso. Men behöver skriva av mig. Ta åt dig om du vill. Men det är speciellt tillägnat åt en speciel person.


Hur fan orkar du med allt? När ska du bestämma dig? Eller ska du kanske säga en sak, och ångra dig efter en timma. Sen säga det efter kanske två timmar, sen ångra dig igen. Är det så du vill ha det? Isf får du försöka på någon annan.
Nu är det JAG som säger emot, jag som tackar NEJ. Jag kanske oxå är dum ibland, men inte lika dum som dig. Lika dum som dig kan nog INGEN bli!
Jag är både sur på dig, och besviken som fan.
Jag som hoppades på något bra. På en vän som man för en gångs skull kunde lita på. Men icke sa icke.
Allt sket sig.

ÅÅHHHH, jag är så jävla trött på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0