Torsdag

ojojoj, förlåt för den dåliga uppdateringen. Har helt engelt glömt och skriva.
Men har ändå inte hänt speciellt mycket. Har vart med simon och vart i skolan mest.
Idag var jag med simon, sen träffa vi Danne och cykla till sil, sen drog vi hem igen osen drog Simon hem :(
imorron blir det The floor, i parken i stan. Ska dit med Simon och danne. Göttgött...

Denna veckan har vi typ inga läxor vilket är gött, har bara haft omprov idag. Och det gick väl bra. Haaha!
Sen har vi bara Engelska tills nästa Torsdag. Det är la oxå ganska chill.
Har itne så mycket mer och skriva, kanske skriver lite imorgon. annars hinner jag väl inte.
Och om jag glömmer så att jag itne skriver på hela helgen så:

Fredag- The floor och sova med simon tror jag
Lördag- Åker till pappa
Söndag- kommer hem från pappa och kalas för lillebror Liam som fyller 3 (L)

Så nu vet ni lite iaf, annars finns jag på www.bilddagboken.se vid namn: xOnlyMadde
Vill ni veta gästlösen så får ni fråga mig.

Nu ska jag snart sova, gotnatt

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0