Tisdag

Idag har jag varit i skolan, efter skolan var jag med simon. Och ikväll (ganska snart) blir det tv med mobilen. Haaha.

Det har typ inte hänt något speciellt idag faktist.


Men jag hann inte skriva så mycket igår därför kommer jag berätta lite nu om vad som hände igår.
först så var jag ju i skolan som vanligt, sen efter det skulle jag till Maria. Efter det umgicks jag en liten stund med simon och på em (eftermiddan) kom pappa och hämta mig så då åkte vi in till Skövde och tog spruta. Sen kom jag ham o efter en stund hemma blev det värsta kaoset utan för/hos en granne.

Men nu börjar tvn så måste dra


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cattan

Hej!

just nu har vi tyvärr inget inne. men vad skulle du vilja ha isåfall, vi trycker ju dock inte själva :/



:)

2009-10-20 @ 21:05:26
URL: http://madeforyoudesign.blogg.se/
Postat av: Cattan

sånt har vi tyvärr inte tillgång till..

just nu beställer vi hem sakerna m.m..



men vi kan få hem liiite enklare :)



Bitch, farmor, lev din dröm, gullunge, kreativ, kärlek, lillasyster, lillebror, lycklig, mamma mormor, hjärta, slyngel, storebror, storasyster, sweetheart, tro-hopp-kärlek, vild och vacker, vänskap, älskad...



:)

2009-10-20 @ 22:26:07
URL: http://madeforyoudesign.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sjukt fin blogg <3

kolla in min<3

kram

2009-10-21 @ 16:45:10
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0