Min måndag/ Hemsk Måndag

Dagen:
simon kom hit och vi sov, sen skulle jag gå på toa oså på vägen in i mitt rum igen började det svartna för ögonen och jag blev helt yr, råka dunka i huvudet i en vägg oså svimma jag. Sen kom mamma ut från sovrummet o undrar varför jag satt där o massa skit sen så tog hon tag i mig och jag ställde mig upp oså började gå in på mitt rum, dom första stegen gick bra, sen svarta det igen och allt blev suddig och jag svimmande IGEN, sen så vakna jag till och hörde att mamma skrek: madde madde madde! oså hade jag skit ont i magen och dom ringde 112, sen så låg jag där en stund eftersom att dom måste fråga frågor i 10 minuter innan dom skickar någon jävla ambulans, senså gick jag och la mig i min säng. Började vakna till och sånt, den blev jag akut pissenördig så simon fick hålla i mig hårt hela vägen till toan. Sen sa jag att jag ville ut på balkongen och få friskluft oså satt jag ute på balkongen med ett täcke runt om mig och lyckades att slappna av. Så då blev det lite bättre med magen. Och jag lovar er, jag hade AS ONT i magen.
Sen så kom ambulasen och dom, oså tog jag på mig lite. Sen åkte jag ambulans till sjukhuset.
När vi var framma tog jag blodprov och massa sånt och typ nått EKG eller vad det nu heter.
Sen så vänta och vänta lika länge som vanligt, men sen kom dom. Och jag mådde mycket bättra så fick åka hem.

Så såg början av mig dag ut, jätte kul asso. Eller inte!

Eftermiddagen: efter som att simon och hans mamma hämta oss så var simon med mig, oså la jag mit i sängen en stund och titta på två avsnitt av''Playa del sol'' på datorn, sen så låg vi och myste. Sen åkte vi fram och köpte två saker. Sen åkte vi hem igen och pyssla lite, sen åt vi sen pyssla vi mer.
Och nu sitter jag här, och simon kollar på tv precis bredvid mig.
Lite saker som vi gjorde när vi pyssla: Pärplattor, asso sånt dära. Halloween kort och jul kort.
Ska ta bild på dom och lägga in i bloggen, men det blir nog imorgon.
Men nu ska jag iaf kolla på tv och ta det lungt.

Har fortfarande lite ont i huvudet och sånt. Förlåt för massa text, men men...
Ni får ha en mysig kväll.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0