Måndag

Tillbaka i skolbänken idag igen då. Känns väl så där, men det bygger ju på min framtid så det är viktigt.
Idag har jag vart i skolan, vart med simon, suttit vid datorn, kollat på tv, städat och träffat Albin en stund på kvällen :D

Gud vad tråkigt det är att vintern är på väg hit eller? usch på det, as kallt ute just nu ju!

igår(söndag)
kom jag ham från pappa och då fick det bli snabbfixning för bror min fyllde ju 3 år. Så då skulle det vara kalas, och jag hann i stort sett bli klar. Sen hade han sitt kalas, senare typ vid 6 eller något åkte jag och simon till falköping med hans familj och skulle titta på när hans pappas kör sjöng och sånt. Det var både kul och bra :) Sen på vägen hem var vi på väg att krocka med en JÄTTE STOOOOR älg. Haaha.

Nu tror jag att jag ska försöka sova. Det är ju skola imorron. Ni får ha det så bra.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0