Fredagsmys med ont i magen

HeyHey, förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte suttit vid datorn på flera dagar. Så det är mycket som jag inte har uppdaterat på.
Men idag åker jag till min pappa och ska vara för hela helgen så kommer nog inte kunna uppdatera förens på Söndag om jag kommer ihåg det då.

Idag är jag hemma från skolan för jag har ont i magen, uschusch.
Men igår (Torsdag) var jag i skolan, sen var jag med Simon, Jonte och Danne. Sen drog simon hem o sen när jag skulle hem följde Jonte mig hem (A)
Jag har vart med Jonte, Simon och Danne dom senaste dagarna som jag inte har skrivit här.

Men nu måste jag packa, ska åka snart.
Ha de så bra.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0