Fredagen den 13;de

Tjaowe!
Nu börjar min magont äntligen gå över.
Jag sitter vid datorn i vardagsrummet, mamma sitter bredvid och pratar i tele. Och Liam sitter uppe på soffkanten och tittar på barnprogran. Haaha dom gjorde tydligen något roligt på tv'n för min bror Liam började skratta. Haaha så gulligt låter det.
Det är bara två veckor kvar tills det att jag sitter på flyget på väg till Egypten. Åå! Det ska bli så kul.
Första gången som jag reser utomlands (till ett varmt land) och första gången som jag flyger flygplan.
Men nu måste jag gå och packa. Ska åkta till pappa snart juuh.
Saknar familjen Weber i Axvall.
Älskar er (L)


Pusspuss, ha en mysig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0