Dålig uppdatering...

jag vet och förlåt för det. Men jag har haft fullt om på dagarna sen på kvällen ibland/oftast är blogg.se as segt så det går typ inte logga in. Men nu iaf skriver jag här igen.
Idag (Torsdag) har jag varit med min älskling. vi var en liten stund hos danne men det var inte länge.
Dom ävriga dagarna som jag inte har skrivit har jag varit med Martin, Anton och Simon.
Resten av kvällen tillbringas nog framför datan eller tv'n.

Jag har inte så mycket att skriva, men skriver väll någon mer dag. Ska försöka att hinna/kommaihåg/orka imorgon.


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heeej hjärtat!

Hoppas allt e bra, nu ska du snart ge dig iväg till Egypten va? Love!

2009-11-06 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0