Nej jag är inte död

Jag glömmer bara bort min blogg.
Jag är hos pappa just nu.
Skolan i vekcan har varit helt okey, teuta och ablin gjorde ju skolan bäst (L)
Vi har haft kompisdag o fadderdag nue.
I Torsdags var jag med Tomas, sen åkte jag till Skara och där ifrån med Simons pappa och Simon (L)
Sen så sov jag hos simon, o det var mys.
Sen igår (fredag) åkte jag hem till pappa vid tre, vid 4 åkte jag, lena, adam, alexander, kristoffer, pappa och malin till stöpen till Johan, Sandra och Freja.
Där åt vi grillat och sånt.
Sen åkte vi hem vid 9 eller nått o då titta vi på film och åt godis.
Men den här datorn där snart så kan inte skriva mer. Men jaaja
ni får ha det så bra<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0