Haaha

Haaha, glömma skriva ju.
Nu är det Tisdag och jag ska ha orgentering vid kvart över 9, sen när den är klar ärre bara att dra hem.

Asså jag kommer inte ihåg vad jag ahr skrivit, men i Torsdas åkte jag med te falköping o sov hos min älskling.
Sen hem till pappa i Fredas o det skrev jag om.
Sen i Lördas kom Sandra och Johan hem till oss på kvällen oså.
Sen på Söndagen åkte jag hem till mamma och var med simon.
Och igår (Måndag) var jag i skolan, sen gick jag hem, då åkte vi till stan.
jag köpte; ett par byxor, två bikini överdelar, en underdel och ett par solglasögon.
Det var  nice.
Sen när vi kom hem var jag med Simon o vi gick o var med Johan, sen kom jag hem/in vid 20 över 8
Då satt jag här
sen slagga jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0