Simon (L)

Älskling, jag vill aldrig mer bårka med dig
Vi lovade att vi skulle sluta
Men vi gör det ändå
Asså i Tisdas, vad hände egentligen?
Snälla låt det aldrig hända igen, jag trodde att allt var slut
Jag blev så jävla ledsen
Du visste vart jag gick, så du kom dit och trösta mig
Jag satt där och grät, du höll om mig och fråga hur jag mådde
Det är nått som typwe är sjukt bra med dig, det är att om jag är ledsen men inte visar det på utsidan så vet du ändå att jag är ledsen
Och du visar värkligen att du bryr dig om mig
Sen dag du gör mig ledsen, typwe om du skulle vara otrogen elle nått sånt
Asså jag vet inte vad jag skulle göra
Jag skulle bli så sjukt ledsen
Du fattar inte hur jävla mycket du betyder för mig
Du är det bästa som har hänt mig!
Och då menar jag värkligen det bästa!!!!
Jo visst, jag har haft känslot för andra under tiden som vi har varit tsm
Men du kan vara lung, mina känslor till någon annan kommer aldrig slå mina känlor till dig för dom är starka!
Jag vet inte om det är sant när du säger att du älskar mig mest i helva världen och sånt
Men det hoppas jag
Jag hoppas att det som är mellan oss värkligen är äkta!
För du fick mig att tro att ordet föralltid existerar!
Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig
Jag kan inte skriva med siffror hur mycket du betyder för mig
Jag kan alltid försöka, men det kommer aldrig att räcka!!!
Älskling, jag hoppas att vårat förhållande kommer hålla länge, för jag älskar värkligen dig!
<333
Du fick mig att börja tro och hoppas igen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling jag hoppas att det alltid kommer vara vi och att vi aldrig mer ska bråka ILM baby<33333

2009-03-19 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0