Inget liv?

Asså jag ska ha prov i Spanskan på Torsdag och jag känner att jag ligger lite efter med det
Sen så har jag två kapitel i läxa i Spanskan, men dom får jag ju massa hjälp med

***



Just nu sitter jag och pratar i telfon med älskling, redigerar bilder, skriver här och är inne på msn och bdb.
Asså jag tycker att alla suger på att kommentera både här och på bdb
Haha, alla borde säga grattis till mig (A)
För jag har redigerat 300 bilder på min dator nu ;D
Haha fy fan, jag tror inte att jag har något liv liksom hur fan orkar man


***

Helgen har varit bra, har varit med Sanaa, Simon, Filip och Alexandra tror jag
Var och bada igår men drog där ifrån efter typwe en kvart för jag blev sur på filip
Så jag drog in o duscha i typwe 20 min sen basta jag
Sen drog jag och bytte om och sminka mig
Sen drog jag ut ifrån badhuset och Simon och Filip var där, då drog vi och kolla på fotboll i v-by Sanna och dom spelade
Sen drog jag och simon hem


I Fredas var vi i Skara o titta på nått och det var kul sen sov Sanna hos mig
Sen kom Simon tidigt på morronen på Lördan så va vi
Sen sov simon här och mys på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0