Emma Lindgren, du gör mig lycklig<3

Emma Lindgren

Tack för att du alltid ställer upp för mig

Du får mig alltid på bra humör

Du tröstar mig alltid när jag är ledsen

Jag prata med dig om allt

och du lyssnar alltid

Du hjälper mig alltid

och finns alltid där när jag behöver dig

Jag har känt dig från det att jag föddes

Livet vore ingenting utan dig

Jag kommer alltid att älska dig

Och du vet att jag finns här för dig

Jag vet vad du gjorde när jag föddes

Du, Linus och Jonny fiska

Då ringde Nettan och sa att min mamma hade fått en dotter

Det vet jag bara för att du har skrivit om det i din blogg

Ibland känns det som om du var min storasyster

Du har gjort mig lycklig

Bara att du lever gör mig lycklig

Du är sett mig när jag mått som bäst

och du har sett mig när jag mått som sämst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0