Dagen idag. Tisdag

Skolan var rätt okej, har hafr sjukt i hövvet hela dagen bara
Först hade vi Spanska, då fick jag och Alexandra jobba klart med vårat Spanska papper sen satt vi vid datan och jobba med en stad. Sen så hade vi rast då drog jag och alex o prata med Beata och dom sen gick vi till klassrummen. Sen hade jag svenska i 20 min då lästa vi och så. Sen gick halften av klassen iväg och hade syslöjd, så gjorde jag klart min mössa. Sen drog vi och åt det var äckligt ju o_O Sen hade vi rast så var jag och Alex inne och flumma. Sen hade vi matte o en timme och 20 min den timmen och dom 20 minutrarna gick jävligt fort om jag ska vara ärlig. Skrattade mig mest igenom hela lektionen
När vi ahde slutat drog jag hem och satt här sen kom älsklingen och sånt
Och när vi skull gå ut för typwe 20 minuter sen så skutsa han mig på styret o så trilla jag och slog i hövvet, svanskotan och benet. så det fick hål på mina tights och benet började blöda.
Just nu är jag typwe ut och har as ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0