5 Mars 2009

Skolan;
för spanska
sen drog jag med lillen till bussen(;
o rast
matte, haha bäst o flömmigt assowe;D
sen typwe svenska
sen åt vi
sen rast
sen typwe flömma med erika och erik på so;n
rast
redovisade Erik XIV saken
flömma mer med erika, erik och isabell ;D

dagen;

vakna

sminka mig och det

drog till skolan

gick hem, stanna och snacka med johan sen kom zääääta

sen drog dom

sen gick jag lite mer, sen kom zäääta igen

och då åkte vi hem (på hans moppe)

kolla på tv och sånt, käka och det med

sen körde han fram mig

då var jag med Tomas

vi gick runt och flömma och det

sen drog vi o träffa johan o Simon

sen drog dom

så gick jag och Tomas till ica, då kom Alexandra då drog vi med henne hem och flömma;D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0