Till världens bästa mamma <3

Mamma, du ska veta att jag älskar dig vad som änm händer, genom alla väder, genom vått och tort.
Utan dig skulle jag inte klara av allt. Du gör mig stark, du gör så att jag orkar. Att juag går till skolan varje dag och vaknar upp varje dag.
Den dagen du dör kommer jag låta mina tårar rinna ner för mina kinder och inte torka bort dom. Allt kommer rasa ihop.
Asså idag när du var ute och simma, jag var så jävla rädd för att något värre skulle hända. Jag älskar dig och det vet du även om jag inte alltid visar det o även om vi bråkar och sånt.
Jovisst, du kanske inte alltid väljer dom rätta valen, men det är det ingen som gör. Men du ska veta, jag älskar dig. Som sagt, vad som än händer. Jag kommer alltid att älska dig. Det spelar ingen roll vad du gör. Och du är min mamma, det finns ingen annan som kan ta den rollen. För du och du och du är min mamma...
JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG KLARAR INGET UTAN DIG. DU GÖR MIG STARK.
DET SKA DU VETA

Jag och Liam är stolta över att ha dig som mamma och vi älskar dig så sjukt jävla mycket
(L)




Kommentarer
Postat av: mamma

du är underbar min prinsessa,de har du alltid varit,i mina o många andras ögom är du o förblir starkare o starkare i ditt sinne för var dag,vackrare o vackrare för var dag,underbar o underbarare för var dag,du är min ängel madde du är mitt första barn o de kan ingen ändra på men jag älskar dej o liam lika mycket,men saken är den att han inte genomgått de helvete vi gjort på varsitt håll,o tillsammans,men jag älskar dej o jag grät när jag läste detta,madeleine du o liam e min ork att fortsätta livet,detta livet!tillsammans med er.så vad mer kan jag seja min prinsessa än att jag älskar dig,inga mera tårar får falla ner för våra kinder,puss älskling

2009-06-29 @ 18:50:20
Postat av: mamma

du är underbar min prinsessa,de har du alltid varit,i mina o många andras ögom är du o förblir starkare o starkare i ditt sinne för var dag,vackrare o vackrare för var dag,underbar o underbarare för var dag,du är min ängel madde du är mitt första barn o de kan ingen ändra på men jag älskar dej o liam lika mycket,men saken är den att han inte genomgått de helvete vi gjort på varsitt håll,o tillsammans,men jag älskar dej o jag grät när jag läste detta,madeleine du o liam e min ork att fortsätta livet,detta livet!tillsammans med er.så vad mer kan jag seja min prinsessa än att jag älskar dig,inga mera tårar får falla ner för våra kinder,puss älskling

2009-06-29 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0