Haha, älskling du är allt rolig

Heey allt gott folk och alla älskade läsare




Sitter här och små skrattar åt min älskling. Haaha...
Det är så här: jag och min älskling ska sova ute på balkongen inatt igen oså behöver jag massa hårspännen och sånt för att sätta upp allt, och självklart hittade Simon massa hårspännen och toffsar att sätta i det lilla håret han har på hövvet. Jätte snyggt blev det asså.
Igår efter badet åkte vi hem o käka o sånt sen åkte vi te självum till min älskling, skulle sova där. Ooh då tälta vi, och jag HATAR PISSMYROR! Idag vid 6 på morgonen så kände jag att något kröp på min rygg så jag skulle ta bort det. (Det var en pissmyra) o dååh pissa den på mejj, o gud vad ont det gjorde :o så jag tog med mig täcket och några kuddar o gick in o la mig i älsklingens säng.
Thihi

Säg grattis till mig, för jaag fyller 13 år då (L)

Jaaja, nu ska jag gå ut på balkongen och mysa med min älskling.
Ha det bra, pusspuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0