dampisch

skiter i min nya blogg, kmr ändå inte ihåg namnet o lösenet :O
det gick ju långt med det asså, så läs här ist (L)

Bläääää, jag mår inte bra. Trött som fan, mår illa och tiiep ont i hövvet :S







Jag orkar seriöst inte mer, jag försöker förklara men det är ingen som vill lyssna. Ens värt att försöka dååh?
och ni säger att ni finns där, men vafan för det oxå dååh? säg det inte bara....
Men kmr längre med sanningen än med massa löngrer. Vafan ärre för fel på er?
jävla psyk barn allehopa är vad ni är.
O sluta säga att ni finns där om ni ändå inte gör det!
Orkar seriöst inte mer, men tack till världens bästa Emma, Carro och mormor som alltid finns där och jag kan alltid prata med er. Ni är dom enda som är seriösa med sanningen (L) Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0