No life /:

Tjuue :D

Hoppas att ni har haft en bra Söndag :D
Själv hatar jag söndagar, men för en gångs skull har den vart ganska lyckad :D
Förutom att älsklingen inte fick komma hit o sova här :O :s ):
Men imorron får jag träffa honom iaf (L)

Öme, idag har jag vart med Olivia, och vi har haft sjukt kul :) Tycker jag iaf.
Och i morron ska vi va igen sen ska hon sova här trorrja.

Vi har ätit pizza, dansat, tatt kort och massa sånt där sånt där roligt :D
Gaha, jag är stolt :D
för nu har jag redigerat 519 bilder, haaha och mer ska det bli :D
Sen har jag raderat tiiep 3 tusen bilder eller något :O sjukt mycket, men måste man så måste man.

Föresten, nån som är sugen på att fixa min blogg?
själv vet jag inte hur man gör, skulle vara väldigt snällt (A)

Jaaja, kommer inte på något mer att skriva. Soo no life /:
Men kanske kommer lite bilder sen från dagen :D

Ha det bra så länge

/Madde- saknar Simon (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0