Fyller 13 år idag :D

Idag fyller jag år, ett grattis kanske? Hehe...
Dagen har tiiep varit bra.
Började med att bli väckt as tidigt av att dom sjöng och sånt så då öppna jag paket som jag fått av familjen i Götene. Det blev massa bra saker, men sen somna jag och simon igen. Sen tiiep vakna vi och inte gjorde nått. Sen kom kusinerna och fira mejj lite, för dom kan inte va med på kalaset på fredag. Så då åt vi lite och så, sen drog jag, simon och kusiner till prästgård och gunga lite o sånt. Sen följde vi oskar hem. Sen åkte Simon hem vid 9 då måla jag och ida på gatan lite. Sen gick vi in och åt. Och nu sover hon :o vi skulle gå och borsta tänderna med hon bara somna :S
haaha

presenter:

av pappa, stoffe, alex, fronda, ariel, groffe, wezla och malin: 1000 + att följa med till egypten
av farfar: Tidning, godis och pengar
av malins mamma: tidning
av fam Johansson i Sil: 250 kr och smultoron av oskar
av mamma, liam och erik: 2 par örhängen, ett hello kitty hårborste, hello kitty bokmärken, 4 parymer, 500 kr, en hello kitty fläkt mee klubba, rough borste (stavning), hello kitty hand/flytsak jaa vad det nu är, en nalle, en hello kitty bh och ett par hello kitty trosor

+ massa grattis av massa folk (L)
tack så mkt för allt

nu är jag 13, och ska vara det i ett år till sen blirre 14 år :D
Heehe
men nu ska jag sova. Ni får ha det så bra, och sov gott.
Pussheey alla <3

Kommentarer
Postat av: elin=)

grattis

vilka braiga saker du får du fick ju massor men snart fyller jag me serru hähäh skojja men det gör jag

2009-07-05 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0