dagen

Tbx nu, haaha hämtade det bara och käkar vid datan.
Vitlöksbaguett MUUMS :D

dagen:
vakna
hade as ont i magen o mådde illa och orkade knappt stå upp så låg i sängen as länge.
Men tillslut tog jag på mey Simons mjukisbyxor o han [Z] tröja
sen iaf så gick jag och Simon ner och åt
jag åt en tugga av en macka, haaha kunde inte äte mer. Mådde så illa
O¨så satt vi vid bordet en stund sen tog vi med oss mackorna och dricka upp och kolla på tv.
Jag drack varm oboy, dt är MUMMMMS det
Och då lyckades det bli bättre med illamåendet och mensverken så jag åt upp min macka och drack upp min oboy.
Sen tiiep kolla vi på tv och började titta på en film, men då kom mamma och dom ooh hämta mey. Så vi åkte te skara och mamma skulle in på blomsteraffären så då gick vi in där sen åktwe vi te donken och käka där.
Sen åkte vi hem
Och nu hemma har jag: kollat på tv, suttit vid datan, bytt om och haft tråkigt.

min dag dt, skriver nog mer sen
Ha dt så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0