Till min älskling<3

Till min älskling simon som jag älskar mest av allt

Baby, du betyder mest för mig, och då menar jag väkligen mest för mig.

Utan dig skulle det inte vara nån mig

Jag vet inte riktigt om du vill ha mig i ditt liv mer, men jag lovar du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta

Även om jag inte står med mina ben på jorden,

Du är en ängel utan vingar

hoppar du hoppar jag, men du får lova mig en sak? Att vi ska kämpa tillsammans, kämpa igenom hela livet

Och tillsammans ska vi klara det

jag lovar värkligen, att ett liv utan dig skulle inte funka

Jag skulle inte ens orka stå på mina egna ben

Jag skulle bara ligga i min säng med alla glasbitar och rakbland

Min säng skulle tillslut var rööd av allt blog som skulle droppa från mina armar och ben

Jag vet att det här låter hemskt, men det är väkligen sant

Och när du säger att jag inte älskar dig, att du inte betyder något för mig bli jag besviken

för du vet att jag älskar dig och du vet att du betyder mest för mig

Jag kan lova dig att det kommer vara vi föralltid, men jag kan inte lova det om du inte vill det

alla minnen med dig är bara för bäst, alla dagar när vi har i sommras,

vi var dag efter dag och tröttnade aldrig

alla bilder och alla filmer från alla dagar med dig,

asså jag kan börja gråta bara av att tänka på alla sjuka minnen med dig

och så att alla vet; han  är min inte din
Jag kanske skriver samma sak om och om igen
Men även om jag inte finns på denna jord så kommer du alltid att vara med mig
och jag kommer alltid att vara med dig
Baby, lämna mig aldrig för jag behöver dig
Du är fan den enda av mina vänner jag litar på dig
Och jag hoppas att du vet kan lita på mig
du har sett mig gråta många gånger
du har tröstat mig många gånger
du har stoppat mitt blod när det runnit från min arm
Asså allt du har gjort för mig betyder så sinnes sjukt mycket
Glöm inte att du har lovat mig att inte skära dig igen
Du gjort det igår elle förrgår elle vad det nu var,
Och om du bara kunde säga ärligt en gång varför du gjorde det
Varje gång jag frågar så får jag olika svar
Jag vill aldrig att leendet på dina läppar ska försvinna
För kommer det försvinna, då kommer du bara se tårar i mina ögon
du är den bääästa person på världen
Och för världen är du kanske bara en i mängden,
men för mig är du hela världen
Om du lämnar mig ensam i denna falska värld, kommer jag aldrig förlåta dig
Tänk på alla gånger då min hud har rört din
alla gånger mina läppar rört dina
Och snälla låt det inte vara dom sista gångerna
eller asså alla gånger vi har stårr o kramats,
alla gånger du har haft dina höder runt mig midja
alla gånger du då hållt i min hand och jag i din
Jag vill aldrig släppa taget om dig
och då menar jag ALDRIG!
Du är världens finaste
och du har världens finaste ögon
Kom inte o säg att mina ord inte är sanna, för du är så jävla medveten om att allt jag säger till dig är sant
förutom när jag är sur på dig elle nåt
Jag fattar inte, för du ser när jag är ledsen även om jag inte gråter
Tänk om du hade kommit in i mitt liv lite tidigare då hade jag kanske aldrig börjat med denna skit
Men efter förstå gången jag börja med allt, visste jag att jag skulle fastna i denna skit
Baby, om du lovar att aldrig lämna mig lovar jag att jag aldrig ska lämna dig
Jag kan fatta att alla tror att vi är tsm, för asså så som vi håller på (mittolka inte)
17 Januari 1996 är det bästa datumet i hela världen, för då föddes världens bästa kille
vid namn simon carlstedt
Du är den jag lever för, det är du som har gjort så att jag forfarande lever
JAG ÄLSKAR DIG MEST'
simoncarlstedthjärtamadeleineweber'
hjärtahjärtahjärta på att vi är bäst och att vi är oslagbara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Madd evi ska kämpa tills döden skiljer oss åt du har den största platsen i mitt hjärta o jag kommer alltid att älska dig<333333333333

2009-01-23 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0