Till min bara min Carro<3

Denna text är tillängnad till min älskade moster som även käns som min syster...
Gumman jag älskar dig mest av allt.
Tillsammas bara du och jag är vi oskagbara.
Jag hoppas att det kommer vara vi för alltid
Storasyster hjärta lillasyster
Allt du har gjort för mig i hela mitt liv betyder sinnes sjukt mycket
Och asså alla minnen med dig
Sem när vi var hos Aida när hon skulle ringa till polisen när hon börja små prata om vädret och så. Haha<3
O när hon typ la på och bara; hallå, hallå?
Haha det kommer jag aldrig glömma,
eller en sak som jag har retat dig för i flera år. När vi var och åt på nån resturang i Sälen
När jag tog din mobil, och du fatta det inte. Så jag och Emma börja ge dig letrådar ganom att säga ring ring
Och då börja du att dansa och sjunga ''ring ring i tåget gå, ut i vilda världen''
Och alla bara kolla på dig
Men det här vet jag att du inte minns, men det minns jag, när du, jag och Aida skulle gå till Ica elle nåt
när jag gick in i en lyckstolpe och du och Aida bara börja skratta
Eller typ när du hade tandvärk när jag bodde hos er när vi fick åka nånstans
och du fick bara ta en spruta sen åka hem igen
Och alla gångar som jag och mormor har fått gått upp mitt i natten för att hämta dig och sånt
Eller när Aida skrämde mig med sitt hår och jag blev jätte rädd
Och alla gånger när vi gick ut och gick med Anton, bara du och jag. Anton var ju så klart med
Asså fatta att du betyder sis...
Om du en dag skulle flytta långt i från mig eller resa till ett annat land jätte länge,
jag lovar jag skulle inte klara mig.
Jag blir glad så fort jag ser dig,
så fort vi pratar i tele
Eller bara chattar på msn
Jag hoppas att du har förstått att utan dig skulle det inte vara någon mig
Jag vet att du kanske inte alltid har det så lätt, för det har mamma sagt
men hon vägrar säga varför
Och då blir jag alltid jätte orolig, för att du kommer göra nåt
Asså kan skulle kunna och sitta och skriva ett flera mils papper/inlägg om hur jäcla mycket du betyder för mig
hur jävla mycket jag älskar dig
Och jag vet att jag kan prata med dig om allt
Och jag hoppas att du vet att du kan prata om allt med mig
Jag vet att jag inte är i samma ålder och att jag inte behöver få reda på allt
Men jag bryr mig om dig
och jag vill aldrig att det ska hända nåt med dig

JagÄlskarCarolineLundMestIVärlden(L)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar dig med gumman o de vet du.

Du är vackrast i världen.

Och det ska bli så skönt o träffa dig.

Jag hjärta Dej!

2009-01-19 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0