syskonkärlek(L)

Lillebror, jag älskar dig nu och föralltid<3
Även om du kastar iväg mina saker, drar i mitt hår och sånt där så kommer jag alltid att älska dig
Liksom sånt ska en lillebror göra
Och ja, jag vet du kan inte läsa det här så jag vet inte ens varför jag sitter och skriver det här
Kanske för att jag älskar dig så otroligt mycket
Och bara så att ni vet så är det här skrivet till både Liam och Kristoffe iväntuelt Alexander om det blir är en kille som ligger i Malins mage och väntar på att få komma ut.

Asså det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er och hur mycket nu betyder för mig.
Ni ser la hur det gick när jag försökte.
Haha



syskonkärlek(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0