Lite allt möjligt, haha

Jag vill värkligen inte att ni som sitter och läser min blogg sitter och gråter.
Liksom jag själv sitter oftast och gråter när jag skriver här.
Men jag mår bra så det finns inget att oroa sig för,
jag fattar inte ens varför jag skrev att jag mår bra för det gör jag inte
Elle asså jag mår både bäst och sämst
Nej det gör jag inte als, jag mår inte sämst och jag mår inte bäst, jag mår nått mittemellan där
Jag är iaf på väg att få tillbaka dig, asså en person som jag har vart bäääästabästa kompis med'
Men vi kommer aldrig kuna bli det vi en gång har vart
Då tid var då tid, nu tid är nu tid. Och eftersom att vi lever i nuet så ska jag aldrig se till baka till det dåliga gammla
det lär jag ju inte lyckas med, synn där
Men det är ju tack vara min underbara familj och mina underbara vänner som jag sitter här i tystnaden och skriver i min blogg, det enda som hörs är musiken som spelas och när jag trycker på tagenterna.
Just nu lyssnar jag på; Fonky Fresh - Det finns dagar
Och den låten är sjuukligt bra.



Det finns dagar som man mår bra, det finns dagar som man mår bra
Det finns dagar då du ljuger, det finns dagar då du talar sanning
Det finns dagar du finns här hos mig, det finns dagar du inte finns här hos mig
Det finns dagar då jag känner att jag vill aldrig lämna dig, det finns dagar då jag känner att jag vill lämna dig som mest
Men tänker på framtiden och att om jag lämnar dig så kommer jag ångra mig

O haha dom sjunger inte ens så i den låten men liksom jag kände för att skriva det, för det är sant
Och Carro, jag hoppas att du uppskatta mitt inlägg om dig.
Allt i det var sant gumman<3
På fredag åker jag buss till örebro 5 i 4 och då får ni smsa med mig och ringa till mig
Sen på Söndag kommer mamma, Erik och Liam till Örebro och hämtar mig och så
För övrigt är jag hemma från skolan idag (jävla magkatarr). Asså det gör så sjuuukligt ont, ni fattar inte.

Aja, jag älskar Simon Carlstedt mest, interesant va?
o klaga inte på min stavning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0