Jag saknar alla minnen :/

Jag saknar alla minnen sen det att man var liten
När man var liten kunde man bara vara sig själv
Man vågade visa att man tyckte att det var roligt att leka
Nu handlar allt om vänskap, kärlek och skolan
Att ha status och att vara så cool som möjligt

Jag saknar alla minnen då det bara var jag Erika
Då dat bara bara var vi och ingen annan
Det var tider jag aldrig kommer glömma
Den 3:an till 5:an var det bara vi
Vi sa att det skulle vara vi föralltid
Men det höll inte
Jag saknar även minnen med Thom
Det är också minnen man aldrig glömmer
Så roligt vi har haft
Eller alla minnen med klassen elle asså aa
Minnen med Fredrik, Amanda, Maddiz, Elin, Adam
ja med alla

Det är minnen jag aldrig kommer glömma
Minnen som jag vill uppleva om och om igen
Jag blir nästa tårögd av att tänka på alla dagar med er
Alla roliga dagar då det bara fanns skratt
Det var då det
Nu är nu, och inget utav det kommer hända igen
Vi alla växer, vi blir äldre
Vi får nya vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0