Jag hatar att du har lämnat mig

Baby, varför lämnade du mig när jag behövde dig som mest?
jag älskar att höra ditt skratt,
att höra din röst coh att se dig le
Men jag gillar inte när du är med andra
För när du är det känns det som om jag är på väg att fölora dig
asså du fattar inte, jag vill värkligen inte förlora dig baby
Utan dej ingen mej
Men det är tydligen en dej utan mej
Jag vill tillbringa all min tid i världen åt dig
En dag utan dig funkar inte
Vi har snart tappat kontakten helt
Men älskling, jag behöver dig
Jag behöver någon som kan trösta mig när jag är ledsen
Och jag har inte många vänner
men jag har dom bästa
elle har kanske man inte kan säga längre eftersom du är lämnat mig
Asså nästan alla r på min arm har jag gjort för att du har skärt dig
Eller så har jag gjort dom för att vi har bråkat och det
Och asså, jag har även gjort dom för att jag inte mår bra
och varför vet du
Jag vill så gärna göra det igen,
men jag kan inte
För då gör alla andra det
ÅÅÅÅÅ jag hatar denna värld
och jag hatar att du har lämnat mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0