Jag är bara en misslyckad liten flicka


Allt jag gör blir bara fel, det är snart ingen som hör mitt skrik. Eller ni kommer höra, men ni kommer lotsas som om mi inte hör. Bli inte förvånade om jag en dag lämnar denna värld. Och Carolin Lund, du ör det bästa personen på världen, jag kan prata om allt med dig. När du inte är här hos mig känns det som om hela världen går under. När du inte finns så att jag kan prata med dig eller något. Och Emma Lindgren, asså till dig har jag gått så fort det blev för jobbig hemma. Jag minns en gång när jag gick till dig jag barqa gick rakt in genom eran dörr och gick o krama dig och trårana bara ran. Allt ni har gjort för mig betyder så otroligt mycket. Även om jag inte finns kvar på denna jord så länge till så kommer jag alltid att vara med er. Och ni kommer alltid att vara med mig, i mitt hjärta...
Carro, tack för att du tog hand om mig dom tre åren som jag bodde hos dig och mormor, även tack till dig mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0