Jag älskar dig meest av allt bby<3

Simon det sista jag vill är att du ska må dåligt, så jag vet inte ens varför jag låter dig läsa det här. För om jag inte mår bra så mor du inte heller bra. Men du ska veta att vad som än händer med mig kommer jag alltid att vara med dig, och du kommer alltid att vara med mig. Även om jag inte kommer att finnas på jorden... För du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Det finns ingen som jag älskar mer än dig. Och det vet du. Alla gånger som vi har bråkat är gånger jag inte vill minnas.
Baby, det kommer alltid att vara vi, hoppas jag iaf.

SimonCarlstedtHjärtaMadeleineWerberFörAlltid


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer alltid va vi baby lova mig att vi ska kämpa till döden okeej??????

2009-01-19 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0