Inget illa menat, o tack Sofie

Jag kommer aldrig glömma allt ni gjort för mig!
Och Sofie, när du sa att jag kunde komma ner till dig när det blir för jobbig hemma, att du kunde vara som en mamma för mig när mamma inte var som en mamma.



Och pappa, jag vet att du inte läser det här för du får inte läsa det här för Malin vilket jag tycker är cpigt, men sen det att Malin kom in o vårat liv har du blivit en helt annan person. Du är inte som den pappan som jag ville ha, som den när jag var liten. Pappa jag saknar dig....
Inget illa menat Malin, men det är så jag känner
Jag känner inte att jag kan lite på er, för asså så fort det är nåt så ringer ni och säger det till sos, vill ni att jag ska få flytta eller? Jag lovar, den dagen jag dör kommer ni bara skratta. Med tanke på alla gånger du har sagt till pappa att du vill att vi ska flytta därifrån.
Men kristoffer jag älskar dig mest av allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0