Idag och sånt

I helgen ska jag åka upp till mormor, Kent och min älskling Carro<3
Jag saknar dig gumman<3 Och hoppas att du blev glad för mitt förra inlägg
Annars idag har det inte hänt så mycket... Men en sak måsta jag ju skriva här; Malin fyller år idag, så stor grattis till dig

Och asså jag orkade inte skriva alla minnen med dig för det skulle aldrig ta sluuut då.
Som när du tog studenten och ditt kalas när du fyllde 18 tror jag det var? Och Julafton och ja allt med dig är minnen jag aldrig kommer glömma.
Och du sak veta en sak, jag satt och grät när jag skrev det. Jag saknar alla tider som vi hade<3

Men tillbaka till det andra nu då

Skolan;
Typ först så läste vi elle nåt
sev jobba vi med svenska och det
rast, flumma med Alexandra<333
Sen kolla vi på nån film o magen o sen är/var sääämst
Sen så fick vi ett häfte om vi skulle jobba med
Drog och åt,
Hade idrott fast jag var inte med, elle jo en liten stund
Rast
Engelska, o haha jag börja läsa när vi inte skulle läsa
fast jag var inte den enda som gjorde det hahahaha'

Och typ bästa saken som någon sa idag;

När isa skulle ta bollen av Basri på idrotten så sa basri: men jälva fitta
O på det sättet han sa det asså'
Sen så typ smällde han till Isa med sin badmintonsak
Hahaha'



Efter skolan drog jag hem, sen drog jag ut och var med Danne. Sen så drog vi o mötte Alexandra och då kom zäääta.
Sen drog vi till badhuset och sånt.
Puss på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0