Hur ska jag kuna tacka er

En dag som jag aldrig kommer kuna tack er för är den dagen då vi var på ett disco (jag har skrivit om det här redan)... När Johan hade druckigt och kom fram och smällde till mig, o det blev för varmt där inne som dicsot var så vi gick ut och jag satte mig i Thoms knä för det var kallt på marken. Jag bara satt och kolla upp, ni började undra varför och jag sa att Johan hade slått mig. Ni fråga varför han gjorde det, och varför han slog mig. Sen så gick ni in och Danne, du smällde till Johan på käfften och typ sa att jag hade gjort slut. För johan hade tydligen inte sett mitt sms och trode fortfarande att vi var ihop. Och thom tog tag i hans tröja och vred till och skrek att Johan aldrig mer skulle röra mig. Sen så sa Simon att Johan hade druckigt och det gjorde bara saken värre. Så typ vi gick in igen och tog med Johan till ett rum och fråga varför han hade druckigt. Men vi fick inget svar typ. Sen när vi skulle gå ut så kom vickan och dom o typ skällde på Danne och Thom för att dom hade slått Johan och att Johan lipa. Tårarna börja rinna och ni stod och krama mig. Thom var den som stod alra närmast och höll om mig, tillslut sa alex och simon att dom också ville krama mig. Tårarna ran bara mer och mer. Simon tyckte att det var dags att gå hem, så jag, Simon och Alexandra gick hem. Och hela vägen hem till mig grät jag. Sen när vi kom hem så la jag mig i sängen och grääääät. Simon och Alexandra försökte få mig att skratta men dom lyckades inte. Men tillslut båda skratta ocg grääät jag.
Och så att alla vet jag och Johan var tsm den dagen och på discot efter det att Johan hade slått mig skicka jag ett sms om att jag gjorde slut.
Hur ska jag någonsin kuna tacka er, men jag tror aldrig att jag kommer kunna tacka er. För vi är inte kompisar längre:(
Jag kommer aldrig glömma er, eller det ni gjorde för mig.
Jag har fortfarande såna otroliga skuldkänslor över det här. Jag fick till och med tårar i ögonen av att skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0