Dagen;

Dagen;
vakna vid 7
tog på mig kläder
satte mig vid tven och åt med lillebror Liam(:
sminka mig sen gick jag till skolan vid kvart i 8
kom till skolan vid 10 över 8, då hade vi bild
och vi gjorde världens snöggaste bilder, vi skulle klippa ut massa bilder elle asså kropppar och ansikten och sen typ limma på dom på varann och skit
sen så gick vi till idrotten och då hade vi typ först uppvärmning;duchboll (staving)
sen så hade vi fotboll och innebandy, och jag lovar er
se upp när jag håller i en innebandy klubba hahahaha
jag råka slå till Fredrik med den xD
Sen så gick vi o duscha sen så hade vi bibblan o haha man kan inte skriva så men ändå
men aja, sen så drog vi och åt
sen på rasten drog jag, Manda, Maddiz, Erika och Elin in för vi skulle öva
och det var fett flumm
Sen så hade vi matte men då skulle jag te Anna-Karin xD
sen när jag kom tillbaka till klassrummet så satt jag och inte gjorde nått
Sen hade vi typ rast sen engelska
sen så sluta vi vid 5 i halv 3
då drog jag med Danne och Rasse sen typ,älle asså vi gick tsm hem
sen så när jag kom hem satt jag vid datan sen typ kom Simon
och då var jag med han, sen så gick vi och träffa Danne på V-by
när vi hade vart där drog vi till Ica och luffa xD
sen drog vi till gårn o träffa sebbeN, Calle, Jeppe och David tror inte att det var nån mer
typ sen drog vi till fornäng och kolla på forboll då kom Elin o nån som jag inte kan stava till
sen så drog vi där ifrån
och Simon åkte hem för typ 20 min sen elle något.
Dagen var fett kul och fett flumm xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0