Baby, i love you

Simon Carlstedt, du är den bästa kompisen jag har
Och jag vet inte ens varför jag sitter och skriver det här
Men jag älskar dig otroligt mycket, men det vet du redan hoppas jag
Asså ett liv utan dig hade inte vart något liv
Om någonting skulle hända med dig, asså jag vet inte vad jag skulle göra
Och jag vet att du inte alltid mår så bra, men du får inte skära dig eller ta livet av dig
O jag vet att jag har sagt att om du tar livet av dig så gör jag med det.
Och jag lovar, jag kommet vilja det men jag kommer inte våga
Men utan dig hade mina armar varit fulla av R och ja, jag vet inte vad jag ska säga
Du är min alra alra alra bästa kompis jag har.
Och om jag skulle vara tvunget att välja en person av alla människor i världen skulle jag välja dig
Asså du är så otroligt omtyckt av mig
och av min familj och dom, det ser man på dom
som idag, så satt min lillebror och höll dig i handen
han skriker ''simon, simon, simon!''
och vill att du ska komma och titta, eller att du ska läsa eb bok för han.
Jag tror inte jag vet någon annan som han har gjort så med.
Att få se dig glad och att få se dig i vilket fall som helst är det bästa som finns
Att vi ens blev kompisar vilket jag trodde aldrig skulle hända
men stunderna med dig är dom bääästa i världen!!!!
Jag älskar dig meeest bby<3333



Men nu kom min lillebror upp och ville ha väling, så kan inte skriva mer
Godnatt sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0